top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תלימור לימא כץ

תכירו את חמאת הפלא לעור שלנו- חמאת השיאה הגולמית והאורגנית

עודכן: 20 בספט׳ 2022



חמאת השיאה האורגנית היא חומר גלם טבעי וטהור, שלם ומושלם ללא שום התערבות, חומר גלם שהוא אוצר! חמאת השיאה עשירה בערכים גבוהים, בוויטמינים רבים וסגולות ריפוי, היא מעניקה לחות יוצאת דופן, עושר ורכות שלא ניתן לעמוד בפניה.


חמאת שיאה גולמית אורגנית בכבישה קרה, נחשבת הסוג הכי איכותי מכל סוגי חמאת השיאה הנמכרים, ולכן היא איננה זקוקה לדילול ולהוספה של חומרים או שמנים אחרים, היא עשירה בנוגדי חמצון אשר שומרים גם על החמאה עצמה מפני התחמצנות, התעפשות וקלקול.


חמאת השיאה מופקת בצורה מסורתית מליבת אגוזי שׁיאה- עץ הקריטה שפירושו "עץ החיים", האיכויות שלה הופכות אותה למעולה בשימוש ישיר על העור, כמו שהיא.

מיוצרת בידע עתיק בידיים אוהבות ומיומנות של נשים, בתהליכים מסורתיים שהם עדינים וארוכים, השומרים על סגולות המרפא הטבעיות של אגוזי השיאה.


היא תהיה נפלאה על עורם העדין של ילדים ותינוקות, נשים הרות, בוגרים וזקנים. דורות על גבי דורות של נשים אפריקאיות משתמשות בחמאת אגוז השיאה המופלאה כדי להעשיר את עורן ולהגן עליו מפני נזקי הסביבה, בשבטים מסוימים כשנולד תינוק, המסורת הייתה למרוח אותו בחמאת שיאה כדי לחזק את הישרדותו. בשבטים אפריקאים משתמשים בה גם להענקת זוהר ובוהק לעור.

הם משתמשים בשיאה למניעת זיהום בעור בעקבות פצעים.


חמאת השיאה אחד מפלאי עולם לטיפול בעור, דומה בהרכבה להרכב הכימי של סבום העור והיא אחד החומרי הגלם הטובים ביותר לטיפול במגוון בעיות עור ועד טיפוח אנטי אייג'ינג.


כטיפול אנטי אייג'ינג לאזור הצוואר והמחשוף למניעת דלדולו והזדקנותו ובעור הפנים לשמירה על גמישותו, זוהרו ובריאותו,

סביב העיניים והשפתיים- היא תעניק מענה מושלם לעור הפנים למניעת יובש והיווצרות קמטים,

תהיה יעילה ומופלאה בהגמשת עור עייף וחסר חיות.


היא אנטי דלקתית ולכן תהיה טובה לטיפול והרגעה במגוון בעיות עור: כוויות, צלקות, סימני מתיחה, זיהומים, פצעי לחץ, אטופיק דרמטיטיס- אסטמה של העור, פסוריאזיס, חררה, רגישויות ואלרגיות אצל תינוקות כולל תפרחות וגירויים באזור החיתול, הגנה וריפוי פצעי חיכוך ושפשופי עור באזור המפשעה, סבוריאה, אקנה, עור אדמומי- רגיש ומגורה,

ריפוי מואץ לפצעים שטחיים, פצעונים ושריטות, ריפוי כוויות שמש, כוויות קור וכוויות קלות ממקורות חום, טיפול יעיל מאוד בריפוי קעקועים טריים, ריפוי עור סדוק וריכוך עור קשה, מחוספס וקשקשי בחלקי הגוף השונים,

כמו מרפקים, כפות הידיים, ברכיים, כפות הרגליים, לטיפול ביובש וקשקשים בקרקפת,

מעניקה חיים לקצוות שיער שרופים ומפוצלים ועוזרת לשיער להשתקם מקרינת השמש, ממייבש שיער, מכלור של בריכה ומלח של ים,

מעניקה הגנה אופטימלית על העור במזג אוויר קר, ברוחות ובשרב, בריפוי שפתיים סדוקות ופצועות.


היא מרככת, מגמישה את העור ומזינה, עשירה בחלבונים, יש בה ויטמינים מקבוצת A, E, F ומינרלים, היא נספגת היטב בעור, מעשירה את העור בלחות ומשאירה אותו חלק, רך, קטיפתי, גמיש ולא שומני לאורך כל שעות היום תוך שהיא מאפשרת לעור לנשום.


רוב חמאת אגוז השיאה בעולם עוברת תהליך זיקוק תעשייתי מהיר, הכולל שימוש בכימיקלים ובחום גבוה להפקת השמן מהאגוזים, להרחקת הריח הטבעי של האגוזים ולהבהרת הצבע, חמאת שיאה מזוקקת היא חסרת ריח, היא חלקה כמו מרגרינה, לרוב רכה יותר וקלה יותר. חמאת שיאה גולמית ואורגנית ללא תוספת ריח, רק הארומה האגוזי הטבעי שלה.





136 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page