top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תלימור לימא כץ

על ההבדל בין קרם פנים לסרום?





כולן מדברות על אנטי אייג'ינג ומורחות קרם

אז מה ההבדל בין קרם פנים לסרום?

אז מי שחושבת ששימוש בקרם פנים בלבד יעשה את העבודה וימנע היווצרות קמטים, טועה.

מריחת קרם פנים בלבד אין בה ממש ערך טיפולי לעור הפנים.

קרם פנים מכיל אחוז גבוה של מים, מעט שמנים טיפוליים שלמעשה כבר איבדו את ערכם בהכנסת חומרי השימור והכימיקלים השונים לקרם, כי זאת הדרך בתעשייה לשמר את הקרם לאורך זמן על המדפים, כדי שלא ישנו את צבעם, ריחם ומרקמם.


על נפלאות הסרום שלי ואיכויות המרפא שלו

סרום למעשה הוא תערובת סינרגטית עם רכיבי סופר-פוד לעור הפנים והוא מכיל את הרמות הגבוהות ביותר של חומרים מזינים, חומרים לחותנים טבעיים ונוגדי חמצון רבים, מעין קומפלקס ויטמינים ומינרליים ייחודיים לעור.


הסרום שלי מכיל תמצית של חומרים פעילים בריכוז גבוה במיוחד.

100% טהור, הוא באוריינטציה טיפולית ויש בו תכונות תרפויטיות!

אין בו חומרי שימור/ חומרים מן החי/חומרים סינטטיים/ ריחות מלאכותיים/ פראבנים/ סיליקונים ותוצרי נפט.


התמצית מורכבת ממינרלים, חומצות אמינו, שמנים עשירים בקרטנואידים, בטא קרטן, פלבנואידים, והם אנטי דלקתיים, אנטי בקטריאליים, אנטי ספטיים, אנטי אוקסידנטיים המסייעים להגנה על העור מפני נזקי הרדיקליים החופשיים, תאי העור מתחדשים ומבריאים מהר יותר.


ריכוז טהור מתמציות צמחים עשירות ברב סוכרים ששומרת על גמישות ורכות העור, חומצה היאלורונית המגבירה את הלחות בעור הפנים ומשפרת את קשירת הלחות בעור ועוד.


הסרום מטפל בצרכי אנטי אייג’ינג - הוא מזין עור יבש, מרגיע עור רגיש, מטשטש צלקות, מאזן עור פנים שמן, מחטא ומונע התפרצות דלקתית בעור פנים אקנתי, מתקן נזקי שמש, שומר על התאים שלא יתחמצנו ובכך מונע קמטים ומעכב את תהליך הזדקנות של העור, מגביר ייצור הקולגן, מחליק את העור ומעניק מראה פנים רענן, בריא, ויטאלי, צעיר וזוהר.


אז לסיכום תפקידו של הסרום

(כי אין קרם בעולם שיכול לעשות את מה שהסרום עושה)

לשמר ולשמור על המראה הצעיר, למנוע האצת היווצרות קמטים חדשים בעור

להוסיף לחות- העור שלנו צמא וזקוק ללחות בשביל לשמור על הגמישות והרעננות שלו, הסרום מוסיף לעור שלנו את הלחות שכל כך חסרה לו בעקבות הגיל, מזג האוויר וכו.


עור יבש הוא עור שנוטה להזדקן מהר יותר ואף אחת מאיתנו לא באמת רוצה בכך


קרם פנים

קרם פנים יוצר מעטה בעור הפנים שמונע את תהליך התנדפות הלחות מהעור

הלחות בעור שומרת על גמישות וחיוניות ותפקידה לעזור לעור הפנים להילחם בניזקי הזמן.


קרם הפנים חייב להיות איכותי וחשוב להעדיף קרם פנים טבעי על פני קרם פנים תעשייתי מכמה סיבות:

הוא מונע גירויים, אלרגיות וגירודים בעור עקב שימוש בחומרים כימיים שונים, הוא אינו מכביד על העור ואינו יוצר תחושה שמנונית ויש בו ערך טיפולי.


למרבה הצער, הרבה ממוצרי הקוסמטיקה התעשייתית אינם מגשימים את ההבטחה, ואף גרוע מכך- מסבים נזקים בלתי הפיכים לעור.


כמעט בכל מוצרי צריכה שוטפים- טואלטיקה: טיפוח גוף, מוצרים לשיער, דיאודורנטים, נרות ואפילו מוצרי תינוקות הנמצאים על המדף מכילים חומרים מלאכותיים, חומרים סינטטיים ותוצרי לוואי מתעשיית הנפט, ולרוע המזל, צרכנים רבים המשתמשים בהם מדווחים על בעיות בעור כמו יובש, צריבות, אדמומיות, פריחות ואלרגיות שונות.


טיפ: כשרוכשים קרם פנים טבעי מומלץ להשתמש בו על בסיס יומיומי, מסיבה אחת- מכיוון שהוא מכיל חומרים טבעיים ומשתמשים בחומרים משמרים עדינים ללא פראבנים וחומרי שימור רעילים מזיקים, לכן חיי המדף שלו יותר קצרים.

אז לסיכום כולנו יודעות, כי ככל שהמוצר הקוסמטי איכותי יותר, כך נרוויח מעור פנים בריא וקורן

תזכרו שלא כל קרם פנים ראוי למריחה על העור שלנו.


והנה, הגענו גם לטיפולי פנים טבעיים...איך לא?!

טיפולי פנים טבעיים מנקים ומזינים את העור ומגבירים את זרימת הדם לאזור ובתוך כך הם הוכחו כיעילים במיוחד בעיכוב תהליך ההזדקנות של עור הפנים.


טיפולי פנים טבעיים הם למעשה טיפול המשלב חומרים טבעיים שאותם אני מייצרת והם כוללים טיפול הזנה בשמנים אורגניים, ויטמינים ומשיחת עור הפנים במסכות צמחים, הזנת העור בחומרי לחות והזנה טבעיים, וריחות של צמחים.


בריאות טובה ושמחה בלב!




124 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page