top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תלימור לימא כץ

טיפול פנים טבעי לכל סוגי העור

עודכן: 2 באוג׳ 2019




טיפול פנים לשימור ושיפור מראה העור, זה לא רק מריחת מסכות על הפנים או פילינגים למיניהם

ובטח ובטח לא כל החומרים המתועשים הנמרחים על העור ועשירים בחומרים משמרים, חומרים סינטטיים וכימיקלים שונים שאין בהם שום ערך להזנה של העור ובטח לא לטווח הארוך.


אצלי תוכלו ליהנות באמת מטיפול פנים נעים, ללא חומרים אגרסיביים, או פילינגים שורפים ולא תצאו ממני אדומים או נפוחים.

טיפול פנים טבעי, איכותי, יסודי ומקצועי, הכולל ניקוז של קומודונים, מליומים, פיסטולות, כמו כל טיפול פנים קלאסי, רק ההבדל הוא בחומרים הנמרחים על העור ושיטת טיפול הוליסטי.


לנשום צמחים

בזמן הטיפול תהנו מריחות ארומתרפיים מרגיעים, וממריחות נעימות של חומרים מזינים עשירים ברכיבי אנטי אייג'ינג אמיתיים מהטבע ואך ורק מן הצומח.


תהנו גם מעיסוי פנים מפנק ומרגיע עם אבנים חמות ומעיסוי פנים יפני אנטי אייג'ינג עם שמנים וויטמינים הממריצים ומחדשים את העור בדרך הטבעית והבריאה.


טיפול פנים קוסמטי הנו טיפול יופי חיצוני אך בעיסוי פנים ישנה השפעה של ממש מהפנים כלפי חוץ, אני קוראת לו טיפול החייאה לעור הפנים. עיסוי פנים הנו עיסוי המתאים לכל אחד ואחת מכם המודעים לעובדה שאת העייפות והסטרס שלנו רואים על עור הפנים שלנו.


אני מטפלת בהצלחה בעור אלרגי למוצרי טיפוח המתועשים, בנשים שחוו טראומה לחומרים אגרסיביים וגם העור שלהן, בעור פנים יבש או מיובש, באקנה של גיל ההתבגרות, אקנה בזמן הריון ושלאחר הלידה ובבעיות אקנה של גיל ההתבגרות ואקנה של גיל המעבר.


העור שלנו איבר שנושם וסופג כל חומר שנמרח מעליו ומגיב בהתאם, אז למה שלא נזין את עורנו בחומרים טבעיים, הפועלים בהרמוניה ובאופן מוכח לריפוי וטיהור הגוף, ללא חשש מכימיקלים המעוררים תגובות אלרגיות, ללא מוצרי נפט, ללא חומרים חריפים ורעלים הנספגים בגוף.


טיפול פנים טבעי ללא נזקי הקוסמטיקה הקונבנציונלית

אני משתמשת אך ורק בחומרים ידידותיים הנמרחים על העור, ממקורות צמחיים בלבד ובטוחים לשימוש גם בזמן הריון או הנקה, נקיים מחומרים מזיקים ומבוססים מתמציות צמחים, צמחי מרפא, אבקות סופר פוד אורגניות, ויטמינים, המחלחלים דרך העור ומזינים אותו בצורה הטובה והיעילה ביותר ומעניקים לעור מענה טבעי מושלם, עם תוצאות נפלאות, כי בת'כלס, זה מה שהעור שלנו דורש, את הדבר האמיתי!


לא משנה איזה סוג עור יש לכם, יבש, שומני, או אקנה הזנה וטיפוח העור משמנים טהורים בכבישה ראשונה היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להזין בה את עורנו, אשר הוכיחה את יעילותה לטיפול ושיקום כל סוגי העור כולל עור פנים שמן, אקנה, עור יבש ומזדקן, הם פועלים בהרמוניה על העור ומעשירים אותו ברכיבים בריאים להחלמה ושיקום העור, שיפור מהיר ויעיל גם לטווח הארוך,

שמנים צמחיים לא זקוקים לחומרי שימור ואין בהם חומרים לא רצויים לעור ולכן הם בריאים לנו ומומלצים לעור שלנו.


השמנים (בכבישה ראשונה) הם התשובה של הטבע לעיכוב תהליך הזדקנות העור

לשמנים יש כוח, הם פעילים מאוד ובעלי יכולות ריפוי חזק, הם חודרים לשכבות העמוקות של העור, הם בעלי פעילות אנטי אייג'ינג מובהקת לעור, הם מחוללים נפלאות ותורמים לריפוי וחידוש העור ומזינים אותו בשפע חומצות שומן חיוניות, ויטמינים, מינרלים, ואנטי אוקסידנטים חשובים נגד רדיקלים חופשיים לעיכוב תהליך הזדקנות העור, הם האנטי אייג'ינג של הטבע!


מוזמנות להגיע אלי לחוות טיפול פנים אולי קצת שונה ממה שהכרתן עד היום.

לימור כץ הוד השרון- 0502990446

קוסמטיקאית טבעית ארומתרפיסטית ורוקחות טבעית בעבוד יד.


הצילום המקסים של הלבנדר, הוענק לי בהקדשת מתנה ליום הולדתי מלקוחה יקרה שלי, זוהר מור♥









681 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page